efter moppe krachen

dan efter krachen vakna jag me jätte verk i mitt ben. jag somm skulle till aleks land jag stälde mig upp och satte mig derekt aj aj jag hörde mamma utnaför rumet gick ut ur rummet fick bita i hop och losas som jag inte hade ont hon skulle ut och gå men man var jag tvungen att hälsa så hon inte trode att det var så illa som det var när jag gick till baka kände jag fan måste på toa så jag släpa mig in dit men händerna sen försökte jag gå lite tryckte i mig nåra alvedon och kände mig mycket bättre. när mamma kom till baka fråga jag henne om hon kunde köra ut mig tilll saltis hon sa ja för hon skulle nedå till mormor men själv var jag tvungen också åka ditt. men innandet fixa vi krykor haha sen efter vi hade varit där lämna mamma mig vid IP där alekskom och hjälpte mig bära haha så gullig sen hälsa jag på alla där och fredrik var där som jag inte hade träffat pålänge :). sen åkte vi hem till aleks och åkte till hans land på en torsdag kom hem på en mondag kände mig mkt betträ hade vilat ut där haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0