en skit rolig helg

den här helgen var hos björn hans föreldrar var borta hela helgen och det var fest där bode fredan och lördan julia skulle träffa mina kompisar för första gångne och hon skulle sova hos mig. det blev fest hos björn så vi gick ditt det var skit mycket människor där fast vi var en av dom första sen drog vi hem vid 12. när vi kom hem var det bara att gå ut för jag skulle hämnta min pacade syrra och julia var också packad själv var jag då nyckter hihi jag är en bra teje. Men vi skulle precis ducha när min syrra ringde så vi tog bara på ossmjukis kläder ingaunderkläder hade vi på oss häler så jag och julia går ner då och så träffar jag enkille som heter oscar som min syrra känner och jag berättar han vill då hjälpa mig det tar typ en haltimme för mig att hitta henne hahah. men till slut. hon vägrar gå hem och är aspackad julia börjar gråta för hennespojkvän och min syrras killikompisar är ass trevliga så jag börjara snckamed dom och så börjar julia gråta och så tröstar vi henne. och så hänger vi ute lite till sen vill min syrra gå till min polare så då råkar vi ta bussen in till stanförst men väntar på bussen tilbaka och så tar vi hoss hem till björn hihi klockan var typ 3 när v kom dit vi åkte hem 6 på morgonen nästa dag drog jag och julia hem till björn på dagen och solade och chillde med killarna. sen på kvällen skulle jag och julia sova där så vi åkte hem och hänta grejer så var det typ mer chill nästa kväll men det var jätte mysigt
här är lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0