helgen med aleks

jag var ju på aleks land i helgen det var jätte mysigt vi åkte till vaxholm med hans båt  med hans föreldrar jätte mysigt och så titta vi på film och gorde lite andra saker hihi men vi skulle igentligen åka hem på tisdagen men det regna så mkt så vi åkte redan på mondagen. men jag ska till baka kanske på torsdagen. men när vi kom hem på mondagen så träffade fredrik så satte vi oss på jugges sen kom jokum och rasmus en kulle from huddinge aldrig sätt för men en helt okej snubbe. vi bestämnde oss för att gå på bio jiddra inte med zohan så jävla bra film gå och se den och den här filmen måste jag bara se

Kommentarer
Postat av: sofia

hancook är bara så dålig tkr jag

2008-08-09 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0