nu

nu har jag vissat vad jag har haft för mig förut men nu ska jag beräta omnuet jag har i alla fall shoppat i dag med linnea jag köpte en väska ett bar skor 2 kläningar och en kofta. och i morn ska jag till min killes land ska bli jätte mysigt han och jag hihi ska försöka sola så mkt som möjligt vill bli brun känner mig lite blek men det ska jag ordna. kommer hem på tisdag hihi skanog packa lite och göra ordning mitt rum det var ju typ en vecka sen jag flytta in har inte en kommit i ording men men . och i kväll blev det en hemma kväll jag har varit i saltis vaenda dag och det är så långa resor dit först pendel sen tunnelbana och sen saltsjö bana. och i går var jag och titta på narnia prins caspian skit bra verkligen med viktor aleks björn och CJ kom hem klockan 10 över 1 så det ärlånga resor haaha och föresten i går tog jag mitt första dopp eller jag doppa inte huvet men jag simma lite det var mysigt jag var med linnea jagge bicke och jesper senkom aleks björn och danne  och det var lite kallt i vatnnet men det går att bada ajja ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0