ramla med moppe

oj oj oj haha här ligger jag i min säng ompysslad. jag har varit i saltis hela dan i dag jag åkte runt 12 kom fram1 åkte hem till jokum där det hände grejer det va jag aleks rasmus bicke jagge  johnny och linnea. sen drog jag johnny hem till aleks sen kom jokum lite senare vi gorde inte så mkt jag somna där hahah sen gick vi och åt på en resturang i nerheten. och nu är det så att vi är ett ganska stort gäng som håller i hop på kvällarna och alla har skaftat moppar. så nåra vi skulle upp tilll macen för att tanka och jag och linnea skulle på tova så var det massa moppar framför oss och alla stannar men vi kom jut ut ur en kurva och hinner inte märka så vi ramlar och körin i jagges moppe som var framför ajaj nån kommer fram och tar av mig hjälmen och 2 damer bär upp mig till gräset när jag kom till baka till jorden så villejag semina sår ojoj ett djupt sår i foten rivsår på andra benet skrubsår på henderna feta blåmärken ett stort skrub sår på armbågen ajaj linnea fik och så massar skader menj ag klara mig väldigt bra jag har en skydsängel hahah :D ja sen går allt fort aleks kommer och jag ser typ ass många runtmig sen sjusar en tjej mih tilll nacka när akut och aleksoch jokum hänger med jätte snällt. så domg orde rent mig och jag som ska till aleks land i morn hur ont jag en har jag ska jag ska puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0