HÖTSLOVET

så skönt med lov.  det börja med fredagen jag drog till saltis som vanligt men jag börja med at träffa johanna sen drog jag och mötte aleks björn fredrik jagge victor jacob ebba mutti clara emelie i lockparcken där satt vi och chilla sen drog jag björn aleks till fiskis och möte nåra andra jag frös som fan så det var inte så kul men jag sov hos aleks sen så det var kvälls lig och morgon lig.

lördag på dagen drog jag aleks joel jagge och björn in till stan vi skulle fixa lite grejer med det blev inte så mkt fixat jag käka hos aleks sen titta vi på film. sen kom jagge och hämta mig och körde mig upp till björn där satt jag med anthony ludde jagge björn aleks fredrik och victor var helt okej .sen ringde min kära syrra det var party jag drog ditt jag hade faktist kul sen kom alla andra av mina kompisar då blev det ännu roligare. vi tog nattbussen hem stanna på doncen i slussen käka där sen tog vi oss till centralen sen var det taxi hem 

söndagen var jag hemma sen drog jag till saltis på kvällen då följde också kassandra kajsa emma med ett par brudar jag lärt känna i solna skit shysssta :). dom fik träffa hela gänget och jag hade det kul sen åkte vi hem 

månaden var det fredriks födelse dag hihi grattis fredrik :D så vi skulle hem till björn och firra han men jag skulle gå och klippa håret så jag blev jätte sen :(. men kom till slut dit och tog med miig kajsa . jag kände mig jätte sjuk jag kom hem runt 10 och skaka i hela kroppen och bara somna så jag hade tänk vara hemma hela tisdagen men nej så blev det inte.

tisdag jag vakan kände mig lite sjuk trode jag skulle käna mig värre men jag hade bara ont att svälja aja jag villa hela dan men sen drig jag med min syster på kvällen till nacka forum och shoppa lite men det blev inte så mkt köpt jag hiitar inget nu för tiden :(

onsdagen jag mötte aleks jagge björn carolyne i stan vi käka där sen kom johanna i slussen vi drog till saltis vi var typ där sen drog jag victor hasse aleks hem till kattis där julia och josefin var sen sovde jag och aleks hos victor

jag vakna hemma hos victor vi käka frukost sen drog han till sin ishocey och jag bicke björn drog hem till aleks jag och aleks mös lite höhö. sen drog bicke och sen drog björn sen kom victor vi drog in till stan typ alla killarna skulle nat gibba på zkillz men det vill jag inte va med så jag käka bara middag med dom i stan sen drog jag hem och nu sitter jag här men i morn ska jag säkert till saltis i gen och aleks har lovat mig att han ska sova hos mig på höstlovet med vi ser hur det blir med det. om jag ska vara ärlig tror jag inte han kommer det jag är faktist ganska ledsen vi har varit i hop i 1 år och 4 månader han har varit hemma hos mig 4 gånger men aja vi får se puussar   

Kommentarer
Postat av: sweetpau\pau

gå och se på min blogg

2009-03-02 @ 11:07:12
URL: http://sweetpau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0