det har hänt jätte mkt sen jag senast skrev

haha det var ju nån gång i sommras som var senaste gågen jag skrev. men jag har i alla fall börjat en ny skola nu och dn är helt okej trevliga människor.... men jag saknar så jävla mkt till baka till min gammal med allt skavaller och allt som händer  nnaa. men jag har haft det jättte kul dom senaste helgerna första veckan i när skolan börja var jätte rolig det var fest hemma hos aleks och det har nog varit ett av dom mest sporade kvällarna i mitt liv hahah skit kul var det faktist sen sov jag jesper och nicho där.
sen nästa helg var det fest hemma hos elin det var ocså kul haha jag sov hos nea kan lägga ut bilder sen och helgen efter det var det fest hos emelie på fredan då sov jag hos aleks och sen en fest i hamarbysjöstad på lördagen som nog har varit ett av dom hemskaste kvällarna i mitt liv haha . och nu helegen så var jag hos marika det var kul men jag och fredrik skulle sova hos aleks den kvällen. men missa sista tåget så vi cykla från solsidantill neglinge det var fan ass jobbit hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0