veckan :P

föra veckan var jag typ varje dag i saltis från tisdagen till söndagen har jag varit där fan varje dag tisdagen var vi typ baraa ute på onsdagen hängde vi på gården sen torsdagen var vi hemma hos kattis det var kul sen fredagen var jag faktist i samskloan gud vad jag längtar tillbaka sen åkte jag till linnea. sen var jag på jugges på kvällen. lördagen var kaos jag och aleks bråka jätte mkt men det sluta med att vi träffades i stan jag var ganska ledsen sen på kvällen var vi på fest i fiskis :) jag sov hos aleks sen på söndagen käka vi på jugges så var jag där typ med alla :D min vecka det

och i dag MÅNDAG så har jag bara varit i skolan hah wille och victor var hemma hos mig en snabbis :P ochnu i kväll ska jag äta på resturang med morfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0